March 29, 2024, 10:06
bigger smaller reset     1020px Wide width Full width Reset   * *

Gildor's Forums

  Homepage Facebook Read news on Twitter Youtube channel Github page
Welcome, Guest. Please login or register.
Did you miss your activation email?

  Show Posts
Pages: [1] 2 3 ... 19
1  English Forum / Asian games / Re: [UE4] Wuthering Waves on: February 21, 2024, 13:06
.pak5 is not accessible with the key provided, does anyone know a way around it?  Undecided
You apparently have corrupted files, so I recommend downloading the game
2  English Forum / Asian games / Re: [UE4] Wuthering Waves on: February 21, 2024, 08:06
Facing this error when trying to extract model using the build mentioned in the post.
Files are CBT2
All work
3  English Forum / Asian games / Re: [UE4] Wuthering Waves on: February 21, 2024, 07:06
Thanks
4  English Forum / Asian games / Re: [UE4] Wuthering Waves on: February 19, 2024, 20:01
Will anyone share the CBT2 link?
5  English Forum / Unreal engine 4 / Re: The King of Fighters XV on: September 26, 2023, 15:43
@Skykila: Real-time exporter is part of 3ds max.
It's been a while since I launched 3DS Max and I haven't even heard of the Real-time exporter
6  English Forum / Unreal engine 4 / Re: The King of Fighters XV on: September 25, 2023, 19:57
i found out using real-time exporter to fbx works , thanks again  Wink
Can you please tell me which specific tool is being referred to?
7  English Forum / Documentation / Re: WwiseAudio extract and rename script on: January 30, 2021, 22:23
And where is the script itself?
8  English Forum / Asian games / Re: [UE4] Hunter's Arena: Legends on: February 10, 2020, 20:39

Many thanks!
9  English Forum / Asian games / Re: [UE4] Hunter's Arena: Legends on: February 10, 2020, 12:13
Can anyone share a client?
10  English Forum / Unreal engine 4 / Re: [PS4] Final Fantasy VII Remake Demo on: January 03, 2020, 10:05
What program did you use to extract the files from the demo pkg? Thanks -- looks promising!
pkg_kitchen_v1.3 + Fake_PKG_Generator_3.38
11  English Forum / Unreal engine 4 / Final Fantasy VII Remake on: January 02, 2020, 17:37
Read this post for actual info about latest game versions.

UE 4.18

Work: textures, static meshes, animations (several)
Don't work: skeletal meshes, animations (other)

skeletal mesh error:
Code:
SerializeBulkArray <- FMultisizeIndexContainer<< <- FStaticLODModel4::SerializeRenderItem_Legacy <- FStaticLODModel4::SerializeRenderItem <- TArray::Serialize:0/786689 <- USkeletalMesh4::Serialize <- LoadObject:SkeletalMesh4'PC0000_00.PC0000_00', pos=10BB4, ver=514/0, game=ue4.18 <- UObject::EndLoad <- LoadWholePackage:PC0000_00 <- CUmodelApp::ShowPackageUI <- CUmodelApp::ProcessKey:key=6F, down=1 <- VisualizerLoop <- Main:umodel_build=1149

animation error:
Code:
UnPackage::SerializeFName:pos=0002FD80 <- TArray::Serialize:2/894 <- TArray::Serialize:1/10 <- FSmartNameMapping<< <- TArray::Serialize:0/1 <- SmartNames <- USkeleton::Serialize <- LoadObject:Skeleton'PC0000_00_Skeleton.PC0000_00_Skeleton', pos=2FD80, ver=514/0, game=ue4.18 <- UObject::EndLoad <- LoadWholePackage:N_Walk01_0_R180 <- CUmodelApp::ShowPackageUI <- CUmodelApp::ProcessKey:key=6F, down=1 <- VisualizerLoop <- Main:umodel_build=1149

WE0000-00-Body-C" border="0
PC0000-00-Head-C" border="0
Facility-Generator-04-5th-Mako" border="0
Facility-Out-Material-01-6th-Under" border="0
Facility-Out-Tank-02-7th-Town" border="0

12  Русскоязычный Форум / Азиатские игры / Re: Tera: The Next (извлечение текстур высокого разрешения) on: December 19, 2019, 09:59
UPD:
Проверил английскую версию 2019 года - нет такой текстуры 2048х2048.
Проверил корейскую версию 2017 года - тоже такой текстуры нет. Sad

Вы меня не поняли, это может быть один из миллиона билдов Tera за всё время её существования, вряд-ли кому либо по силам этот билд найти.
13  Русскоязычный Форум / Азиатские игры / Re: Tera: The Next (извлечение текстур высокого разрешения) on: December 09, 2019, 19:13
Хм. А почему тогда белым написано, что 2048х2048?

потому что в игре этой текстуры в 2048х2048 нет, её урезали в процессе baking'a. Белый цвет означает её оригинальное разрешение.

Просто я наткнулся в сети на данную текстуру и ее размер 2048х2048!?

Тому может быть масса объяснений, например в каком-то билде её не урезали, или же её просто восстановили с помощью очередного Topaz A.I. Gigapixel.
14  Русскоязычный Форум / Проблемы с использованием / Re: conan exiles UE Viewer не работает on: June 25, 2018, 19:33
В английской ветке же написано:

It was mentioned here that Conan has custom pak file format which is not openable by UModel (and not supported by QuickBms extractors either). So you should extract them using Conan SDK's UnrealPAK.exe, and only then use umodel.

Т.е. сначала надо распаковать pak файл.
 
15  English Forum / Unreal engine 4 / Re: [PS4] Farpoint VR on: June 16, 2018, 11:51
от русских помощи не дождёшься Smiley

Ой ли? Как-то это звучит не очень...

Ну, если уж на то пошло, мы и с скайпе друг у друга есть Smiley
Думаю здесь смысл "публичной дискуссии".

Хм, в таком случае, не прав я...  
Pages: [1] 2 3 ... 19
Powered by SMF | SMF © 2006-2009, Simple Machines LLC
Leviathan design by Bloc | XHTML | CSS