April 16, 2024, 14:28
bigger smaller reset     1020px Wide width Full width Reset   * *

Gildor's Forums

  Homepage Facebook Read news on Twitter Youtube channel Github page
Welcome, Guest. Please login or register.
Did you miss your activation email?

« previous next »
Print
Author Topic: Startup.upk от Borderlands 2  (Read 194 times)
JohnSabzi
Newbie
*
Posts: 1


View Profile
« on: July 11, 2022, 02:07 »

Привет, объясните тупенькому, как открыть UeViewer'ом Startup.upk от Borderlands 2? Просто при попытке распаковки выдаёт:

Package "UmodelSaved/CookedPCConsole/Startup.upk": wrong export index 1688526559
UnPackage::CreateExport: UmodelSaved/CookedPCConsole/Startup.upk:1688526559 <- UnPackage::SerializeUObject <- TArray::Serialize: 0/1 <- SerializeFMaterialResource <- LoadObject: Material3'Startup.Master_Creature', pos=136F6B0, ver=895/46, game=ue3 <- UObject::EndLoad <- LoadWholePackage: UmodelSaved/CookedPCConsole/Startup.upk <- CUmodelApp::ShowPackageUI <- Main: umodel_build=1587

Охота модельки оружий выцепить, чтобы потом бумажные модельки делать, а тут вот такое.
Заранее спасибо!
Logged
RedBear
Full Member
***
Posts: 226


View Profile
« Reply #1 on: July 11, 2022, 18:18 »

Возможно, вы это уже пробовали и проблема не в этом, но в английской теме Гилдор писал:
Quote
- if startup.upk file will be available for umodel, use -lzo switch (otherwise umodel will crash with zlib error)
Logged
Print 
« previous next »
Jump to:  

Powered by SMF | SMF © 2006-2009, Simple Machines LLC
Leviathan design by Bloc | XHTML | CSS